Gry komunikacyjne – zagadnienia do pracy magisterskiej


Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa decyzyjna – „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS” i „Lew Tołstoj i Polska”
  • symulacja słownikowa – „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej” oraz „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Weryfikacja porównawcza”
  • gra menedżerska – „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na przykładzie twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza” i Gry Biznesowe i „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu”
  • zabawa kreatywna – „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” i „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej”
  • zabawa menedżerska : „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” oraz „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka”
  • symulacja słownikowa – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” i „Muzeum Wincentego Pola w Lublinie – struktura sezonowa odwiedzających”
  • symulacja biznesowa – „Komunikacja przedsiębiorstwa jako element marketingu i wizerunku firmy” i „Język codzienny gnieźnian”
  • gra menedżerska : „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
  • zabawa językowa – „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na studium przypadku TVN” oraz „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”